Wednesday, November 5, 2008

Cakap-Cakap

Saya sempat singgah disyarikat broker tempat saya melabur siang tadi, dan berjumpa dengan satu dua kawan-kawan remisier sambil membuat urusan sikit. Saya rasa seronok tengok mereka, dan mereka memang nampak ceria sekali, maklum sajalah market pun nampak ok, apa nak dirisaukan lagi buatlah apa yang padan patut.

Saya juga terjumpa kawan-kawan lama yang selalu lepak dengan saya, masa tu saya selalu dok pi sana dok cari-cari peluang apa yang ada. Peluang pelaburan ni maklum sajalah, apabila kita nampak saja discreen tu kita kena cepat-cepat bagi tau dekat broker kita, tanya sikit sebanyak dan tangkap sajalah. Kalau kita tak nampak peluang jangan takut sebab tip-tip nanti banyak kita dapat, janji mau rajin sembang-sembang dengan geng-geng pelabur yang ada disitu, ok tak ok itu cerita kemudian.

Saya juga tumpang seronok tengok kawan-kawan seronok, hendak pula apa yang kita jangka tu menjadi, lagi bertambah seronok.

0 comments:

 

blogger templates | Make Money Online